Amikor a blogomat indítottam az volt a célom, hogy betekintést nyújtsak a csoportom életébe, napi munkámba.
Segítséget adjak óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra", szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről.

Közben teltek az évek és 40 év után a pályám végéhez értem. A mozgalmas évek után nagy lett a „csend” körülöttem, annak ellenére, hogy továbbra is figyelemmel kísértem az óvodai élet változásait. Akkor határoztam el, hogy folytatom a blog írását és az évek alatt összegyűjtött tapasztalataimat, ötleteket megosztom az érdeklődőkkel.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2009. máj. 3.

A legszebb vasárnap












KÖSZÖNTŐ AZ ANYUKÁKNAK ÉS A NAGYMAMÁKNAK


Osvát Erzsébet: A legszebb szem

Rózsabokor árnyékában
Tarka pázsitszőnyegen
Négy kis gyerek arról cseveg,
Milyen is a legszebb szem.


Tibinek a kék szem tetszik,
Balázsnak a barna,
Éva meg a legszebb szemnek
A feketét tartja.


parázs vita támad köztük,
Majd hogy összevesznek,
Kékszalagos kis Katica
Teremt köztük rendet.


"A nevető szem a legszebb!"
Ezt mondja a lányka,
El is ámul nagyon ezen
Mind a három társa.


Kipirulva kérdi Kata:
"Miért csodálkoztok?
Hát nem anyánk szeme legszebb,
Mikor ránkmosolyog?"




video




3 megjegyzés:

  1. Kérem szépen írják le nekem mi ennek a videónak a címe és az előadója.

    VálaszTörlés
  2. Ez egy gyönyörű dal, nekem nagyon tetszik!
    Dancs Annamária énekli és a dal címe: Édesanyám

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a választ, egy anyák napi óvodás műsorhoz szeretném ezt felhasználni.

    VálaszTörlés

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...