Amikor a blogomat indítottam az volt a célom, hogy betekintést nyújtsak a csoportom életébe, napi munkámba.
Segítséget adjak óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra", szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről.

Közben teltek az évek és 40 év után a pályám végéhez értem. A mozgalmas évek után nagy lett a „csend” körülöttem, annak ellenére, hogy továbbra is figyelemmel kísértem az óvodai élet változásait. Akkor határoztam el, hogy folytatom a blog írását és az évek alatt összegyűjtött tapasztalataimat, ötleteket megosztom az érdeklődőkkel.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2013. okt. 30.

Halloween koszorú


Mindenszentek napján gyertyát gyújtunk a temetőben. Minden család elhunyt szeretteire emlékezik ezen a napon.
Halloween, Mindenszentek előtti este egyre népszerűbb ünnep nálunk is, főképp a gyermekek körében.
 Sokan bújnak ijesztő jelmezekbe, mulatnak és a kifaragott töklámpásokba mécsest gyújtanak.
Az én Halloween koszorúm  nem saját ötlet a "Kifli és levendula" blogon láttam, annak a mintájára készítettem, de egy kicsit másképp.


Az elkészítése egyszerű: a Kinder tojásokat úgy kell összeilleszteni, hogy az egyik tetejét a következő aljára nyomjuk. Ezután jöhet a díszítés.



Húsvétkor is Kinder tojásból készült a koszorúm. Az ötletet szintén a "Kifli és levendulán" láttam.



Jó sok csokit "kellett megennünk", hogy elkészüljenek a koszorúk! Egy koszorúhoz 12 db tojás kell. Azért túléltük!!

Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!

2 megjegyzés:

  1. Én is készítettem hasonló koszorút,és még továbbiakat is szeretnék.Addig is gyűjtögetjük az alapanyagot hozzá:)) Tetszik a halloween-re formált ötlet is!

    VálaszTörlés
  2. Hogy te milyen ügyes vagy, a húsvéti változatot én is elkészítettem:)

    VálaszTörlés

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...