Amikor a blogomat indítottam az volt a célom, hogy betekintést nyújtsak a csoportom életébe, napi munkámba.
Segítséget adjak óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra", szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről.

Közben teltek az évek és 40 év után a pályám végéhez értem. A mozgalmas évek után nagy lett a „csend” körülöttem, annak ellenére, hogy továbbra is figyelemmel kísértem az óvodai élet változásait. Akkor határoztam el, hogy folytatom a blog írását és az évek alatt összegyűjtött tapasztalataimat, ötleteket megosztom az érdeklődőkkel.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2013. okt. 5.

Egeres ujjbábok

 Apró eszközökkel szívesebben mondókáznak a kicsik!

 Hosszú farkú kisegér
A cicáktól jaj, de fél.
Ha a cica meglátja,
a bundából kirázza.
Akárhogy fut, megfogja,
egykettőre bekapja, hamm!



Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!

1 megjegyzés:

  1. Így van, mindig megörvendenek ,ha a mondoka mellé jön a szereplő is!

    VálaszTörlés

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...