Amikor a blogomat indítottam az volt a célom, hogy betekintést nyújtsak a csoportom életébe, napi munkámba.
Segítséget adjak óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra", szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről.

Közben teltek az évek és 40 év után a pályám végéhez értem. A mozgalmas évek után nagy lett a „csend” körülöttem, annak ellenére, hogy továbbra is figyelemmel kísértem az óvodai élet változásait. Akkor határoztam el, hogy folytatom a blog írását és az évek alatt összegyűjtött tapasztalataimat, ötleteket megosztom az érdeklődőkkel.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2013. okt. 12.

Finommotorika

Az elmúlt héten az őszi gyümölcsökkel foglalkoztunk.
Azt hiszem a "gyereketető blog" oldalán láttam egy nagyon jó ötletet, amit felhasználtam én is a "Hüvelykujjam" mondókához.

Hüvelykujjam almafa
Mutatóujjam megrázta, 
Középső ujjam felszedte,
Gyűrűs ujjam hazavitte,
A kisujjam mind megette,
Megfájdult a hasa tőle.






 Két pár kesztyű ujjaira különböző színű gombokat varrtam. A mondóka szövegének megfelelően minden ujjat a hüvelykujjhoz kellett érinteni. A kis koccanás jelezte, hogy az ujjak összeértek. Természetesen jobb és bal kézzel is próbálkoztak a gyerekek. Amikor a mondókázást megunták a gombok színei következtek.

Nem is volt olyan egyszerű!!

Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!

1 megjegyzés:

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...