Amikor a blogomat indítottam az volt a célom, hogy betekintést nyújtsak a csoportom életébe, napi munkámba.
Segítséget adjak óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra", szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről.

Közben teltek az évek és 40 év után a pályám végéhez értem. A mozgalmas évek után nagy lett a „csend” körülöttem, annak ellenére, hogy továbbra is figyelemmel kísértem az óvodai élet változásait. Akkor határoztam el, hogy folytatom a blog írását és az évek alatt összegyűjtött tapasztalataimat, ötleteket megosztom az érdeklődőkkel.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2013. nov. 1.

Meseképsor

 Biztos sokan ismeritek és használjátok is az "Amit az óvónőnek észre kell vennie" c. könyvet.
Több meseképsor van a könyvben, amit már régóta használok én is.
Játék közben megfigyelhetjük, hogy képesek-e a gyerekek időrendi sorrendbe elhelyezni a képeket, ami utal többek között az emlékezet, figyelem fejlettségére is.

Pl:




 Már régebben az "Ovivarázs" blog írója tett közzé, egy logopédus által nagyon jónak tartott meseképsort. Szeretném ezt veletek megosztani, mert tényleg nagyon jó! Használjátok Ti is! Sajnos ez a blog már megszűnt, új blogot indított az írója "Hétalvóka" címmel. Ide is érdemes benézni!



Először elmondjuk el a történetet a gyerekeknek, azután próbálják időrendi sorrendbe tenni és próbálják ők is elmesélni a történetet.

Jó szórakozást!

Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!
 

2 megjegyzés:

  1. Éppen most használtuk a héten!:))) Puszillak

    VálaszTörlés
  2. Én is rendszeresen használom és köszönöm, hogy megosztottad!

    VálaszTörlés

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...