Az oldalamon óvodával és az óvodás korú gyermekekkel kapcsolatos dolgokról, valamint a varrott játékok készítéséről olvashatsz. Legszívesebben Waldorf babákat, manókat, bábokat készítek.

Ajánlom az oldalam óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra".

Szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről, esetleg saját készítésű játékok varrására vállalkoznának gyermekük fejlődése érdekében.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2009. jún. 22.

Fogyókúra


A napokban egy kitűnő étkezési tanácsra akadtam. Számomra a leírt dolgok nem újak, mert én már évek óta így étkezem. A cikk megerősített abban, hogy egészségesen táplálkozom. Az én esetemben csak egy gond van és ezzel biztos nem vagyok egyedül, a nasi. Imádom a sütiket, a csokit....... Az étrend remek, nagyon jól lehet fogyni, de tapasztalatból tudom, hogy nasizni nem lehet, mert visszajönnek a kilók. Sajnos én most a "visszajött kilók" szakaszában vagyok, úgyhogy mától erőt veszek magamon és......

Ki tart velem?


Tartósan alkalmazható fogyókúrás étrend



2009. február 19. - krisztamami.hunreal.com


Az alábbi étrend segítségével egészségesen adhatod le a túlsúlyodat!
Egyszerű, tartósan alkalmazható karcsúsító diéta


REGGELI:
Gyümölcsös müzli - előző este készítsd el, úgy finomabb.
1/2 vagy egész grapefruit - vágd félbe, húsát és levét kanalazd kis tálba. Adj hozzá 2-3 csapott evőkanál 3-vagy
4-komponensű gabonapelyhet. Reggelig tedd a hűtőbe. Fogyasztás előtt adj hozzá 1 pohár natúr kefirt vagy joghurtot. Ha nem kedveled a grapefruitot, használj cukor nélkül főzött almakompótot, vagy nyers narancsot. Bélrenyheség esetén kívánatosabb a citrus-féle gyümölcsök fogyasztása.

EBÉD:
Zöld (nyers) saláta vegyes alapanyagokkal (ld. lejjebb), vagy kevés margarinon párolt zöldség (zöldborsó, zöldbab, sárgarépa, brokkoli, kelbimbó stb., külön-külön vagy vegyesen);
mellé
1-2 szelet baromfi sonka, vagy sovány sajt, vagy 1-1 kemény tojás, vagy 10-12 dkg grillcsirke (bőre nélkül). Saláta variációk:
Zöldsaláta vagy jégsaláta önmagában, vagy más finom, színes nyers zöldségekkel együtt, Pl. uborka, paradicsom, retek, póréhagyma, sárgarépa, stb. Az alapanyagokat vágd össze, és ízesítsd kevés kalóriaszegény öntettel.
Sárgarépa - 2-3 közepes sárgarépa reszelve, kevés citrommal. Vagy csak úgy magában.
Spenót-saláta - 10-15 dkg friss, gyenge spenót, 2-3 db. friss, nyers gomba, 1 db kemény tojás összevágva. Ízesítés fokhagymás öntettel.

VACSORA:
Gyümölcs - 1-1 alma, narancs, vagy megfelelő mennyiségű egyéb idénygyümölcs; mellé
1-1 pohár kefir vagy natúr joghurt 2-3 kiskanál korpával, vagy 12,5 dkg zsírszegény túró.
Ha inkább meleg ételre vágysz, a vacsorád lehet egy-egy csésze krémleves - p1. spárga, brokkoli, paradicsom, gomba, stb.
• Igyál sokat! Fogyókúra alatt bő folyadék-bevitel kívánatos, például cukor nélküli gyümölcsteák. Tetszés szerint fogyasztható napi 1-2 kávé is.
Éhségrohamok ellen kitűnő 1-2 paradicsom vagy alma, 1-1 szelet Hamlet, vagy egy marék buláta.

Hétköznapokon a fenti étrend szerint táplálkozz mindaddig, amíg el nem éred a kívánt testsúlyt. Hétvégén az egészséges étrend szabályainak betartása mellett egyél a szokásos családi étrend szerint, de mértékletesen (- egy falatnak mindig fél a fele).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...