Rendszeres olvasók

2013. jan. 27.

Gyertyaöntés

Az oviban sok gyertyát használunk. "Varázslós" képeket készítünk, elalvás előtt mesehallgatás közben is ég a gyertya. 
Ilyenkor télen én itthon is és az oviban is sokszor gyújtok gyertyát napközben is, csak a hangulat miatt.  Igaz a kompetencia alapú programcsomag útmutatása szerint már túl vagyunk a tűz modulon, de azért még nincs vége a télnek. Lényeg, hogy nagyon sok gyertya maradékunk gyűlt össze és sajnáltam kidobni.
Soha nem próbáltam még gyertyát önteni, a neten olvasgattam a technikáról, aztán  belevágtam. Mindenhol azt olvastam, hogy le kell reszelni a gyertyát, de azt feladtam, csak apró darabokra vágtam szét.


 Nagyon szépen felolvadt így is!


Aztán előkészítettem a kanócot. Itt hibáztam, legközelebb gyurmával kell odaragasztanom az üveg edény aljához.


És a végeredmény az egyedi színű gyertyák.




Legközelebb már nagyon rutinos leszek!

Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! A karácsonyi vásárra a lányok öntöttek gyertyákat formákba, de ők is darabokban rakták bele a paraffint és tényleg használtak gyurmát:) Készítettem néhány fotót róla,ha szeretnéd szívesen elküldöm e-mailban.
    Puszillak: Márti

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Az nagyon jó lenne!

    VálaszTörlés

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...