Az oldalamon óvodával és az óvodás korú gyermekekkel kapcsolatos dolgokról, valamint a varrott játékok készítéséről olvashatsz. Legszívesebben Waldorf babákat, manókat, bábokat készítek.

Ajánlom az oldalam óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra".

Szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről, esetleg saját készítésű játékok varrására vállalkoznának gyermekük fejlődése érdekében.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2013. jan. 27.

Gyertyaöntés

Az oviban sok gyertyát használunk. "Varázslós" képeket készítünk, elalvás előtt mesehallgatás közben is ég a gyertya. 
Ilyenkor télen én itthon is és az oviban is sokszor gyújtok gyertyát napközben is, csak a hangulat miatt.  Igaz a kompetencia alapú programcsomag útmutatása szerint már túl vagyunk a tűz modulon, de azért még nincs vége a télnek. Lényeg, hogy nagyon sok gyertya maradékunk gyűlt össze és sajnáltam kidobni.
Soha nem próbáltam még gyertyát önteni, a neten olvasgattam a technikáról, aztán  belevágtam. Mindenhol azt olvastam, hogy le kell reszelni a gyertyát, de azt feladtam, csak apró darabokra vágtam szét.


 Nagyon szépen felolvadt így is!


Aztán előkészítettem a kanócot. Itt hibáztam, legközelebb gyurmával kell odaragasztanom az üveg edény aljához.


És a végeredmény az egyedi színű gyertyák.




Legközelebb már nagyon rutinos leszek!

Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! A karácsonyi vásárra a lányok öntöttek gyertyákat formákba, de ők is darabokban rakták bele a paraffint és tényleg használtak gyurmát:) Készítettem néhány fotót róla,ha szeretnéd szívesen elküldöm e-mailban.
    Puszillak: Márti

    VálaszTörlés

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...