Rendszeres olvasók

TERVEK ÓVODAI MUNKÁHOZ

Éves tevékenységi terv-nyár
Éves tevékenységi terv-tavasz
Éves tevékenységi terv-tél
Éves tevékenységi terv-ősz
Bella mesék-A kutya és a macska barátsága
Bella mesék-Békaugrás
Béka Bella színre lép
Témalehetőségek őszre
Témalehetőségek télre
Témalehetőségek tavaszra 
Témalehetőségek nyárra 
Kreatív technikák 2.
Kreatív technikák 1.
Hideg és meleg - projekt
Mese, mese mátka - projekt
Márton nap projekt
Mesterségek régen és ma - az anyagok tulajdonságai
Őszi gyümölcsök - projekt
"Egészséges  vagyok, mint a makk" projekt
Erdei állatok - komplex foglalkozás
Erdei állatok projekt
Elérkezett az újesztendő projekt
Hideg van és fázom projekt
Dió projekt
Szeressük az állatokat - projekttérkép
Hogyan legyek egészséges? - projekt
Negyedéves fejlesztési terv-Föld modul 2014.
Negyedéves fejlesztési terv-Víz modul 2014.
Negyedéves fejlesztési terv-Tűz modul 2013.
Negyedéves fejlesztési terv-Levegő modul 2013.
Itt a nyár  projekt térképe
Anyák napja 2013.
Komplex foglalkozás
Egyszerű pattintós játék
Grafomotoros fejlesztés
Farsangi színezők
Ismerkedünk az órával
Az idő múlása - folytatás
Az idő múlása
Tök jó hét - péntek
Tök jó hét - csütörtök
Tök jó hét - szerda
Tök jó hét - kedd
Tök jó hét - hétfő
Őszi színezők
Időjárás térkép
Vonalvezetés
A három pillangó
Anyanyelvi játékok
Hetiterv 2012.ápr.16-20.
Hetiterv 2012.ápr.10-13.
Negyedéves fejlesztési terv-Föld modul 2012.
Negyedéves fejlesztési terv-Víz modul 2012.
Negyedéves fejlesztési terv-Tűz modul 2011.
Negyedéves fejlesztési terv-Levegő modul 2011.
Holló - minta
Anyanyelvi feladatok, játékok
Hangutánzó játékok
Beszédfejlesztés
Puli
Mozgásfejlesztő program - Pek-torna
Mozgáskotta
Mandala
Szabad játék
Kompetencia alapú programcsomag bevezetése
Család projekt 2.
Család projekt 1.
Napirend
Hetirend
Negyedéves fejlesztési terv-Tűz modul 2010.
Negyedéves fejlesztési terv-Levegő modul 2010.
Negyedéves fejlesztési terv-Föld modul 2011.
Negyedéves fejlesztési terv-Víz modul 2011.
Negyedéves fejlesztési terv-Levegő modul (nyári) 2011.
Mikulás színezők
Mesefigurák
Mici mackó
Karácsonyi színezők
Csernus
Az óvodai nevelés rendszere
A leggyakoribb gyermekbetegségek
A programcsomag bevezetésének tapasztalatai 2.félév
A programcsomag bevezetésének tapasztalatai 1.félév

3 megjegyzés:

  1. Kovács Szandra2019. 12. 08. 12:41

    Azt hiszem, az óvodai munkákhoz illik leginkább az ötletem, amiről most írok. Egyetemistaként többször vettem részt önkéntes programokban itthon is és külföldön is, és egy visszatérő, számomra nagyon szimpatikus program az óvodák dekorálása-renoválása volt. Egy alkalommal például előre megtervezett mesefigurákat festettünk fel. Tehát mikor mi, diákok, a helyszínre értünk, már fel volt rajzolva a forma, és megmondták nekünk, mit milyen színre fessünk. A fantasztikus igazából az volt, hogy az óvónénik is becsatlakoztak, és a kisgyerekek is, de leginkább az ő arcuk milyen volt, amikor a korábban csúnya, szürke falat éppen színpompásan megújulni látták :) :)

    Mindig eszembe jut azóta, hogy miért nincs gyakrabban ilyen? Önkéntes diákok biztosan akadnának, mert azt tapasztaltam, hogy rengeteg jó szándékú fiatal van. Mivel önkéntesekről beszélünk, a költségek 95%-a redukálható. Nagyjából csak a festékre és ecsetekre kell költeni, meg egy-két egyéb apróságra (kesztyűk, műanyag fóliák). Viszont a hatás óriási. Kellene ilyen program szerte az országban! Mit gondoltok erről?

    http://webovoda.blogspot.com/p/ovodai-munkahoz.html/https://hu.flatfy.com/

    VálaszTörlés
  2. Wow, this article is nice, my younger sister is analyzing such things, therefore I am going to tell her. ice cream aurora

    VálaszTörlés

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...