Rendszeres olvasók

2013. márc. 6.

Ha fáj a hátad...


Ti mennyi időt töltötök a számítógép előtt?
Én elég sokat és kezdem érezni a hatását is! Egyre többet fáj a hátam. A Kompetencia alapú programcsomag bevezetése óta rengeteget kutakodok az interneten, ami elég sok idő. A csoportnaplót is géppel vezetem, az még plusz idő a gép előtt. Valószínű az asztal és a szék sem teljesen megfelelő amit használok.
Találtam erről egy jó kis videót.


Az ovonok.hu oldalon megjelent egyszer egy cikk: Fiatalító energiagyűjtő jógagyakorlatok óvónőknek, amit letöltöttem. Milyen jól tettem! Most ki tudom próbálni a gyakorlatokat! Nem igényel túl sok időt és állítólag csodákra képes!




A gyakorlatokról részletesen ITT olvashattok!

Itt pedig megnézhetitek.

 

Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...