Amikor a blogomat indítottam az volt a célom, hogy betekintést nyújtsak a csoportom életébe, napi munkámba.
Segítséget adjak óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra", szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről.

Közben teltek az évek és 40 év után a pályám végéhez értem. A mozgalmas évek után nagy lett a „csend” körülöttem, annak ellenére, hogy továbbra is figyelemmel kísértem az óvodai élet változásait. Akkor határoztam el, hogy folytatom a blog írását és az évek alatt összegyűjtött tapasztalataimat, ötleteket megosztom az érdeklődőkkel.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2014. jan. 25.

Télre várva


Az elmúlt héten a témánk a tél lett volna. Az idő viszont olyan volt, mintha március lett volna. Ezért kénytelenek voltunk beérni azzal, hogy tavalyi fényképeket nézegettünk - milyen jókat játszottunk a hóban. Sokféle összehasonlítást végeztünk a tavalyi és az idei időjárással kapcsolatban.
Készítettünk egy időjárás figyelőt, amit az ablakpárkányra tettünk ki. 


A házikót fakockákból ragasztottuk össze, majd befestettük. Gipszbe állítottunk egy műanyag tálkát, az elkészült házikót és egy  kis növényzetet - így nem fújja el a szél. A tálkába vizet öntöttünk és lestük, hogy mikor fagy be.
Pénteken még nem fagyott be, de ma már nálunk is esik a hó, talán hétfőre is marad belőle.
Jó lenne, a gyerekek annyira várják már a havat!!!


Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...