Az oldalamon óvodával és az óvodás korú gyermekekkel kapcsolatos dolgokról, valamint a varrott játékok készítéséről olvashatsz. Legszívesebben Waldorf babákat, manókat, bábokat készítek.

Ajánlom az oldalam óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra".

Szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről, esetleg saját készítésű játékok varrására vállalkoznának gyermekük fejlődése érdekében.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2014. jan. 13.

Ismeritek az amigurumit?


 Én nem ismertem! Véletlenül akadtam rá. Horgolt játékot jelent és az elkészítése sem túl bonyolult. A hétvégén ki is próbáltam két madárka született. Az egyik kicsi, a másik pici.










 Ha belejövök a készítésbe, jövőre minden gyerek névnapi ajándéka egy ilyen aranyos állatka lesz.
Hajrá (magamnak)!!

Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!
 

3 megjegyzés:

  1. Igen és IMÁDOM "őket"!Ez ösztönzött arra,hogy újra elkezdjek horgolni.....a gyerekeim mindig nagyon örülnek,ha valami új "születik" :))
    Nagyon aranyosak a madárkáid,jó ajándék ötlet! További jó horgolást! :))

    VálaszTörlés
  2. Köszi Belli! Csak IDŐ lenne több! Nekem sokszor nem elég a nap 24 órája.

    VálaszTörlés
  3. Igen, ismerjük, nagyon szeretjük!Ügyes vagy!

    VálaszTörlés

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...