Az oldalamon óvodával és az óvodás korú gyermekekkel kapcsolatos dolgokról, valamint a varrott játékok készítéséről olvashatsz. Legszívesebben Waldorf babákat, manókat, bábokat készítek.

Ajánlom az oldalam óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra".

Szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről, esetleg saját készítésű játékok varrására vállalkoznának gyermekük fejlődése érdekében.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2014. jan. 26.

Pukkanós csomagoló

 Ezt a remek  ötletet a neten  találtam, sajnos már nem tudom hol.
Biztos ismeritek a pukkanós csomagolót, amivel nagyon jól lehet szórakozni. A kis gömbök jó nagyot pukkannak, amikor megnyomjuk őket.
Az eredeti ötlet, amit láttam: halacskák voltak kivágva ebből a csomagolóból és csíkokban volt színesre festve. Az uszonyokat alufóliából készítették.
Nekünk is szépek lettek a halacskáink, kitartóan dolgoztak a gyerekek. Aztán jött az ötlet, csillagokat is vágtam ki, mert az előző héten a hét napjai, nappalok-éjszakák volt a témánk. A következő alkalommal egy kicsit fejlesztettem a technikán, kupakokat csomagoltam a pukkanósba és azzal nyomdáztunk - kesztyűt, sálat díszítettünk. Sőt, erős hengerre is ragasztottam, amit befestettünk, végig gurítottunk a kesztyű formán és olyan lett, mint a kötött holmi.





Szivaccsal könnyen lemosható a pukkanós csomagoló, úgyhogy legközelebb más színnel is használható.

Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!

1 megjegyzés:

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...