Rendszeres olvasók

2013. máj. 5.

Édesanyámnak!


 Anyák napja - újra eljött!

Mire gondolunk ezen a csodás napon? Nehéz szavakba önteni! Szeretet, ölelés, odabújás, köszönet a sok jóért, amit Tőle kapunk, hála, hogy még velünk van és érezhetjük jelenlétét, gondoskodását, akár hány évesek is vagyunk. Ő a biztos pont, ahol mindig támogatásra, megértésre találunk. 

Sajnos, én már jó pár éve nem élhetem át ezeket a csodás pillanatokat, nem mondhatom neki, hogy "Köszönöm Anyuci, nagyon szeretlek!"
Olyan természetesnek, állandónak tartjuk, hogy Édesanyánk az életünk része és amikor elmegy örökre csak egy hatalmas űr marad, hiány, amit életünk végéig érzünk és nagyon fáj!
Én sem tehetek mást, mint őrzöm a sok kedves emléket, melyet vele éltem át, bölcs tanácsait megfogadva próbálom élni az életemet. A szeretetem virágait már csak nyughelyéhez vihetem el.


Nagy Lajos: Drága Édesanyám!

Szeresd a jó anyád
Ahogy szeretheted
Hordozd a szívedben
Ezt a drága kincset
Mert hogy egy édesanya
Milyen drága kincs
Azt csak az tudhatja
Akinek már nincs.
Adhat néked az élet
Márványkő palotát
Csak egyet nem adhat:
Két édesanyát.
Az életben csak addig lehetsz
Boldog és vidám,
Míg e szót mondhatod:
Drága Édesanyám!



Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...