Amikor a blogomat indítottam az volt a célom, hogy betekintést nyújtsak a csoportom életébe, napi munkámba.
Segítséget adjak óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra", szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről.

Közben teltek az évek és 40 év után a pályám végéhez értem. A mozgalmas évek után nagy lett a „csend” körülöttem, annak ellenére, hogy továbbra is figyelemmel kísértem az óvodai élet változásait. Akkor határoztam el, hogy folytatom a blog írását és az évek alatt összegyűjtött tapasztalataimat, ötleteket megosztom az érdeklődőkkel.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2010. dec. 9.

Mikulás

Hozzánk is ellátogatott a Mikulás. A mi Mikulásunk tényleg olyan, mint az "igazi". Dalokkal, versekkel őt várjuk évek óta.



G. Szabó László: Télapó-várás
Eső szitál, hull a hó-
hol késel még Télapó?

Lásd, együtt a sok gyerek,
várja, lesi léptedet.

A melegben ülni jó-
átfázhattál Télapó!

Érezd otthon itt magad,
jöjj be, rakd le zsákodat!

Hagyd itt, amit rejt a zsák,
komótosan menj tovább!

Várakozás a csomagokra

 Az izgalmak után mindenkinek jól esett egy kis finomság!


2 megjegyzés:

  1. Tényleg " igazi" a Mikulásotok!
    Márti, segítenél? Hol találod a jó kis sablonjaid , na meg hogyan illeszted be a bloggerbe ezzel az új tervezővel?

    Szeretek hozzád járni!

    VálaszTörlés
  2. Glinda!
    Az oldalsávban, ha rákattintasz a hátterem képre odavisz ezekhez a gyönyörű sablonokhoz. Ott le van írva,hogyan kell alkalmazni. Ha nem megy, írj és segítek, amennyire tudok. Én sem értek nagyon hozzá! Csipegetek innen-onnan! Van egy nagyon jó blog: http://blogbajok.blogspot.com - ott rengeteg hasznos dolog van.

    Örülök, hogy olvasod a blogomat!
    Márti

    VálaszTörlés

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...