Rendszeres olvasók

2018. szept. 4.

Mesepárna

 Többször vásároltam már szakkönyveket a neteducatio oldalról.
Legutóbb két könyvet vásároltam. Mindkettő Pálfi Judit könyve. Az egyik a "Bábjátékok kincsestára", a másik a"Mesepárnás Mesecsoda".


 Mindkét könyv nagyon tetszett, főképp a mesepárnás. A neteducacio oldalán olvastam egy cikket is a mesepárna kipróbálásával, alkalmazásával kapcsolatban. ITT olvashatjátok a cikket.
Én is kedvet kaptam a kipróbáláshoz. Kicsit másképp készült, de az alapötlet a könyvből való. 
Több párna készült és tervezek továbbiakat is.

A három pillangó


A vajas pánkó




A kesztyű



A répa

Bábok alkalmazásához tevékenységi terveket a Web Ovi füzetek közül tölthetsz le.

Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...