Az oldalamon óvodával és az óvodás korú gyermekekkel kapcsolatos dolgokról, valamint a varrott játékok készítéséről olvashatsz. Legszívesebben Waldorf babákat, manókat, bábokat készítek.

Ajánlom az oldalam óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra".

Szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről, esetleg saját készítésű játékok varrására vállalkoznának gyermekük fejlődése érdekében.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2014. jún. 21.

Óvó néni búcsúztatása



 Régen jelentkeztem, kicsit elhanyagoltam az írást, mert az utóbbi hetekben nagyon el voltam foglalva. Nem csak a nagycsoportosoktól kellett elbúcsúznom, hanem a kolléganőmtől is - 40 év után nyugdíjba ment. Fájdalmas a búcsúzás, mert hét évet töltöttünk együtt, de örömteljes is, mert egészségesen, új tervekkel készül a nyugdíjas évekre.
A búcsúzás napjára a gyerekekkel már hetekkel korábban kezdtük a készülődést. Mindenki gyönyörű rajzot készített, amit egy mappába tettem. Én pedig egy albumot állítottam össze, sok-sok képpel és személyes bejegyzéssel az elmúlt évről. A munka hevében persze elfelejtettem lefényképezni az albumot, de meg tudom mutatni, mert a Meskán rendeltem.



Gyönyörű album, a készítőjét mindenkinek ajánlom, aki ilyesmit szeretne vásárolni. A szállítás is gyors és sérülésmentes volt.
Egy szép kis műsorral is készültünk a gyerekekkel és a szülőkkel együtt. Nagyon meghatódtunk, szem nem maradt szárazon!

A műsorból néhány ötlet, ha valakinek szüksége lenne rá:
 

Versek

Velem voltál örömömben,
velem voltál bajban,
velem voltál, ha sírtam,
velem, ha kacagtam.
Meséltél és meséltél
igazakat, szépet,
kívántam, hogy a meséd
sose érjen véget.
Mit adtam én cserébe?
Te azt sose kérted,
de talán a két szemem
elárulta néked. 

Köszönöm sok jóságodat,
Melengető mosolyodat,
A sok boldog órát, percet,
Melyet szereteted szerzett.

Zene 




Virág átadás párosával történt, közben köszönetet mondtak a gyerekek. Olyan dolgot mondtak, ami rájuk jellemző pl: "Köszönöm, hogy mindig segítettél!" "Köszönöm, hogy vigasztaltál!"
 


 A kolléganőm minden gyereknek apró ajándékkal és finom sütivel kedveskedett.
Remélem, hogy nem csak nekem, de neki is emlékezetes marad ez a nap!

Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...