Az oldalamon óvodával és az óvodás korú gyermekekkel kapcsolatos dolgokról, valamint a varrott játékok készítéséről olvashatsz. Legszívesebben Waldorf babákat, manókat, bábokat készítek.

Ajánlom az oldalam óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra".

Szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről, esetleg saját készítésű játékok varrására vállalkoznának gyermekük fejlődése érdekében.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2013. ápr. 27.

Méhecskés koszorú


A kincseimet rendezgettem valamelyik nap. Aki barkácsolgat, minden apróságot félretesz, "hátha jó lesz valamire"! Így vagyok ezzel én is! A dobozok pedig csak gyűlnek, néha muszáj selejtezni.
Szóval, találtam egy valamit, amiről igazából nem tudom, hogy mi volt eredetileg. Valószínű, hogy valami csomagoló anyag, mert olyan habszilikátos.


 Nekem azonnal a méh kaptár jutott az eszembe róla. Volt itthon egy kicsi koszorú alapom, gombostűvel rátűztem.





Következtek a méhecskék dekorgumiból. Az alap lehet fekete, vagy sárga, ennek megfelelően a csíkok sárgák, ill. feketék. A fejet külön és egyben a testtel is vághatjuk, kinek hogy tetszik.




Az elkészült méhecskéket a koszorúra helyeztem szintén gombostűvel. Szerintem a gombostűzés azért jó, mert leszedhető és a koszorú alap újra felhasználható. 
Már csak az akasztó  hiányzott és a helyére került a "mű".
Egy darabig biztos ott marad, mert jópofák lettek ezek a méhecskék!




Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki:))Milyen jók az ilyen selejtezések,amikor valami szépség születik!Gratulálok,jó ötlet volt elkészíteni!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Belli! Én is megszerettem ezeket a méhecskéket készítés közben!

    VálaszTörlés
  3. Ugye milyen jó, hogy költöztök és pakolászni kell!:) Ilyen rejtett kincsekre bukkanhatsz legalább és szép dolog is készülhet belőle!!!:)))
    Örömöm lelem benne, mert méhecske csoportos is voltam!!!:)))
    Szép vasárnapot kívánok és jó pihenést kedves Márti!!!:)))

    VálaszTörlés
  4. Hát igen! Minden rosszban van valami jó!
    Nektek is szép vasárnapot!

    VálaszTörlés

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...