Amikor a blogomat indítottam az volt a célom, hogy betekintést nyújtsak a csoportom életébe, napi munkámba.
Segítséget adjak óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra", szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről.

Közben teltek az évek és 40 év után a pályám végéhez értem. A mozgalmas évek után nagy lett a „csend” körülöttem, annak ellenére, hogy továbbra is figyelemmel kísértem az óvodai élet változásait. Akkor határoztam el, hogy folytatom a blog írását és az évek alatt összegyűjtött tapasztalataimat, ötleteket megosztom az érdeklődőkkel.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2012. márc. 10.

Számlétra


Nagyméretű számlétrát ragasztottunk a földre. 
Sokféleképpen tudjuk használni:


  • Mozgáshoz: lépegetni, ugrálni (két lábon, egy lábon, vagy felváltva)
  • Matematikai ismeretek nyújtása: számlépcső, csoportosítás, halmazképzés, tőszámlálás, sorszámlálás gyakorlása,stb.
  • Egy mese képeinek időrendi sorrendbe rendezése a létrán.



  • Feladat: Minden sorban kettővel növekedjen  a korongok száma

    Összekapcsoltuk a számlétrát a mozgáskotta elemeivel is.




    Egy másik alkalommal "ugra-bugrával" együtt használtuk a számlétrát.

    Jobbra, balra kell lépni, ugrálni: egy lábon, két lábon, vagy  felváltva,  oldalazva, hátrafelé.
     

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése

    Kedves hozzászóló

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...