Amikor a blogomat indítottam az volt a célom, hogy betekintést nyújtsak a csoportom életébe, napi munkámba.
Segítséget adjak óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra", szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről.

Közben teltek az évek és 40 év után a pályám végéhez értem. A mozgalmas évek után nagy lett a „csend” körülöttem, annak ellenére, hogy továbbra is figyelemmel kísértem az óvodai élet változásait. Akkor határoztam el, hogy folytatom a blog írását és az évek alatt összegyűjtött tapasztalataimat, ötleteket megosztom az érdeklődőkkel.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2011. okt. 8.

Vizuális észlelés és figyelem fejlesztés









Forrás: Játékosan



Posted by Picasa

6 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon megörültem ezeknek a lapoknak, mert a lányom megint "feladatozós" korszakát éli, de nem ismeri a mértéket. Ha könyv alakban kerülnek a kezébe, akkor nem akarja abbahagyni, akkor sem, ha már láthatóan nem tud koncentrálni. Ezeket kinyomtattam, szétvágtam és pár perc alatt kész van a feladat.
    Tudnál esetleg segíteni, hogy ilyen gyors feladatokat honnan tudnék még beszerezni? Olyan rengeteg van, ami 1 lap - 1 feladat, azt nem túl praktikus nyomtatni (kicsinyíteni nem akarom, mert úgy sokkal nehezebb), a könyveket meg sajnálnám szétszedni.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Melinda!
    Én is foglalkoztatókat használok, sajnos a legtöbb A/4-es méretű és tényleg nem gazdaságos.Majd igyekszem több ilyet feltenni! Mennyi idős a kislányod?

    VálaszTörlés
  3. 5,5 nagycsoportos, elvileg iskolába készül. Plusz van mellette egy 3 éves fiam, aki most kezdte az ovit.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen, majd többször teszek fel feladatokat, hogy le tudd tölteni. Jó kis könyv: Lexi iskolás lesz (Csabay Katalin). Ez egy mese tankönyv 6-7 éves gyerekeknek. Jó és sok feladat van benne - matek, környezet. A Te kislányod biztos nagyon jó képességű lehet, ha hamar megoldotta a feladatokat. Ez a Lexis könyv valószínű érdekelné!

    VálaszTörlés
  5. Meg fogom nézni ezt a könyvet és jövök tovább olvasgatni. :)

    VálaszTörlés

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...