Az oldalamon óvodával és az óvodás korú gyermekekkel kapcsolatos dolgokról, valamint a varrott játékok készítéséről olvashatsz. Legszívesebben Waldorf babákat, manókat, bábokat készítek.

Ajánlom az oldalam óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra".

Szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről, esetleg saját készítésű játékok varrására vállalkoznának gyermekük fejlődése érdekében.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2013. márc. 6.

Ha fáj a hátad...


Ti mennyi időt töltötök a számítógép előtt?
Én elég sokat és kezdem érezni a hatását is! Egyre többet fáj a hátam. A Kompetencia alapú programcsomag bevezetése óta rengeteget kutakodok az interneten, ami elég sok idő. A csoportnaplót is géppel vezetem, az még plusz idő a gép előtt. Valószínű az asztal és a szék sem teljesen megfelelő amit használok.
Találtam erről egy jó kis videót.

video

Az ovonok.hu oldalon megjelent egyszer egy cikk: Fiatalító energiagyűjtő jógagyakorlatok óvónőknek, amit letöltöttem. Milyen jól tettem! Most ki tudom próbálni a gyakorlatokat! Nem igényel túl sok időt és állítólag csodákra képes!




A gyakorlatokról részletesen ITT olvashattok!

Itt pedig megnézhetitek.

video
 

Köszönöm, hogy leírod a véleményedet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...