Rendszeres olvasók

2012. jún. 30.

Nyár - szünet


Egy hete zártunk be és az első hét már el is röppent.
Nagy terveim vannak a nyárra, de ne gondoljatok különös dolgokra, csak olyan "házi" tennivalókra.
Az első héten egy elmaradásomat pótoltam, varrtam. Nagyon régi varrógépem van, de még mindig jól működik. Azért jó lenne már egy új is a régi mellé!


 Van egy nagy varrókosaram, ahová a javításra, átalakításra váró ruhadarabokat rakosgatom. Az elmúlt hónapokban a kosaram dugig megtelt, mára sikerült majdnem kiürítenem.

Jövő héten festésbe, mázolásba szeretnék kezdeni, de lehet, hogy csak a hét második felében, mert a meteorológia 40 fokot jósol. Nem a teljes lakást, csak az előszobát, konyhát és a kamrát szeretném felfrissíteni. 

A festés után tervezem az óvodai tennivalókat: írásbeli, barkácsolási  dolgok, munkaközösség témáinak megtervezése és ami még belefér az időmbe.

 

4 megjegyzés:

  1. Én inkább jó pihenést kívánok, persze ez nem zárja ki a felsoroltakat sem!
    Én már óvatosabb vagyok a tervezéskor, inkább kevesebbet tervezek és kellemesen meglepődöm, ha mindent sikerül befejeznem... tudod a kor.. :o)

    VálaszTörlés
  2. Hát,...! Lehet, hogy igazad van! Ez a meleg nem tesz jót a terveimnek, 32 fok van a szobában. Az átalakításokkal, javítgatásokkal készen vagyok. Jöhet a festés!

    VálaszTörlés

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...