Az oldalamon óvodával és az óvodás korú gyermekekkel kapcsolatos dolgokról, valamint a varrott játékok készítéséről olvashatsz. Legszívesebben Waldorf babákat, manókat, bábokat készítek.

Ajánlom az oldalam óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra".

Szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről, esetleg saját készítésű játékok varrására vállalkoznának gyermekük fejlődése érdekében.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2012. jún. 30.

Nyár - szünet


Egy hete zártunk be és az első hét már el is röppent.
Nagy terveim vannak a nyárra, de ne gondoljatok különös dolgokra, csak olyan "házi" tennivalókra.
Az első héten egy elmaradásomat pótoltam, varrtam. Nagyon régi varrógépem van, de még mindig jól működik. Azért jó lenne már egy új is a régi mellé!


 Van egy nagy varrókosaram, ahová a javításra, átalakításra váró ruhadarabokat rakosgatom. Az elmúlt hónapokban a kosaram dugig megtelt, mára sikerült majdnem kiürítenem.

Jövő héten festésbe, mázolásba szeretnék kezdeni, de lehet, hogy csak a hét második felében, mert a meteorológia 40 fokot jósol. Nem a teljes lakást, csak az előszobát, konyhát és a kamrát szeretném felfrissíteni. 

A festés után tervezem az óvodai tennivalókat: írásbeli, barkácsolási  dolgok, munkaközösség témáinak megtervezése és ami még belefér az időmbe.

 

4 megjegyzés:

  1. Én inkább jó pihenést kívánok, persze ez nem zárja ki a felsoroltakat sem!
    Én már óvatosabb vagyok a tervezéskor, inkább kevesebbet tervezek és kellemesen meglepődöm, ha mindent sikerül befejeznem... tudod a kor.. :o)

    VálaszTörlés
  2. Hát,...! Lehet, hogy igazad van! Ez a meleg nem tesz jót a terveimnek, 32 fok van a szobában. Az átalakításokkal, javítgatásokkal készen vagyok. Jöhet a festés!

    VálaszTörlés

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...