Amikor a blogomat indítottam az volt a célom, hogy betekintést nyújtsak a csoportom életébe, napi munkámba.
Segítséget adjak óvónőknek, akik még kezdők és szükségük van egy kis "mankóra", szülőknek, akik szívesen olvasnak nevelésről, problémákról, megoldási lehetőségekről.

Közben teltek az évek és 40 év után a pályám végéhez értem. A mozgalmas évek után nagy lett a „csend” körülöttem, annak ellenére, hogy továbbra is figyelemmel kísértem az óvodai élet változásait. Akkor határoztam el, hogy folytatom a blog írását és az évek alatt összegyűjtött tapasztalataimat, ötleteket megosztom az érdeklődőkkel.

Örülnék, ha a nézelődés mellett az észrevételeiteket is leírnátok.


Rendszeres olvasók

2010. júl. 10.

Szabadság, szabadság!!!


„A gyermek a miénk is, az enyém, a tied, mindannyiunké.” (Hermann Alice)

Nagyon vártam már a szabadságot! Hosszú volt ez az év. A  programcsomag (kompetencia) bevezetése nagyon sok munkával járt. Az itthoni tennivalóimmal is elmaradtam, amit most majd pótolok. 
Aztán hozzálátok a következő év tennivalóinak kidolgozásához, mert sok tervem van, amit szeretnék jövőre megvalósítani.
Szép nyarat, jó pihenést  kívánok mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Szia Mártika!Jó pihenést, ötletelést,tervezést a nyárra.Szólj,ha Peti ráér a laptopommal bíbelődni.Helló:Maca

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó pihenést, feltöltődést, hogy sikeres legyen a következő éved is! :o)

    VálaszTörlés

Kedves hozzászóló

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...